Umiejętności Szamana |
Chcesz się może trochę więcej dowiedzieć o umiejętnościach szamana? Jeżeli tak, to zajrzyj pod spodem spis umiejętności!
--------------Duchowy Przewodnik---------------
Dodatkowy czas - Przedłuża mapę o 5 sekund. Można użyć 5 razy.
Duży ser - Powiększa ser o 10 procent. Można użyć 5 razy.
Duży Szaman - Powiększa Szamana o 4 procent. Można użyć 5 razy.
SuperGwiazda - Kiedy tańczysz, sprawiasz, że myszki stojące koło Ciebie tańczą również. Można użyć 5 razy.
Zmartwychwstanie - Kiedy niechcący spadniesz to odradzasz się drugi raz. Można użyć 1 raz.
Łatwa Wygrana - Gdy jakaś myszka wejdzie już do nory, będziesz mógł użyć tej umiejętności na myszce z serkiem, aby weszła do nory. Można użyć 5 razy.
Nekromancja - Sprawia, że myszki który spadły, odrodzą się kolejny raz. Można użyć 5 razy.
Kuchnia polowa - Mając ser możesz go oddać innej myszce. Można użyć wielokrotnie.
AntyGrawitacja - Piłki będą spadać wolniej. Można użyć 5 razy.
Teleportacja - Teleportuje wybraną mysz do szamana. Można użyć 5 razy.
Dodatkowa Szybkość - Wchodząc na znaczek przyśpiesza myszki. Można użyć 3 razy.
Jabłko - Wyczarowuje jabłko. Możesz czarować w zasięgu jabłka. Można użyć 5 razy
Wieczna Dusza - Po twojej śmierci możesz przywoływać jeszcze przedmioty przez 4 sekundy.
Można użyć 5 razy.
Można użyć 5 razy.
Sprężyna - Wchodząc na znaczek możesz wyżej skoczyć. Można użyć 3 razy w zależności od trybu szamana.
Chmura - Ułatwia budowanie. Możesz ją przywołać i na niej coś zbudować.
---------------Władca Wiatru---------------
---------------Władca Wiatru---------------
Sprinter - Zwiększa szybkość szamana o 4 procent. Można użyć 5 razy.
Czyścioch - Po śmierci myszki powstaje bańka. Można użyć 5 razy.
Chwytaki - Zwiększa tarcie szamana o 20 procent. Można użyć 5 razy.
Dieta - Zmniejsza masę szamana o 10 procent. Można użyć 5 razy.
Oportunista - Gdy ostatnia mysz wejdzie do norki, automatycznie wygrywasz rundę. Można użyć 1 raz.
Czekobuziak - Kiedy siedzisz, jedna z myszy daje Ci całusa. Można użyć 5 razy.
Mysz Odrzutowa - Kiedy kucniesz i trochę po kucasz po puszczeniu strzałki szaman wyleci trochę w górę. Można użyć 5 razy.
Skrzynka Towarzysząca - Przywołuje ciężką skrzynkę. Można użyć 1 raz.
Kryzys - Przywołuje małą deskę. Można użyć 5 razy.
Osobista Teleportacja - Teleportuje szamana w wybrane miejsce. Można użyć 5 razy.
Wślizg - Przenosi Ciebie do przodu albo w lewo po przez kliknięcie dwa razy strzałkę w wybrany kierunek.
Transformice - Daje wyznaczonej myszki możliwość zamiany w jakąś rzecz. Np. Pudełko. Można użyć 5 razy.
Sroga Mysz - Zwiększa liczbę lodowych kostek. Można użyć 5 razy.
Zwinność - Możesz czarować w ruchu! Można użyć 1 raz.
Anioł - Możesz rozłożyć skrzydła klikając strzałkę w górę. Można użyć wiele razy.
---------------Mechanik---------------
Starożytny Duch - Zwiększa zasięg działania Ducha. Można użyć 5 razy
Piiiłkiii! - Zwiększa ilość piłek. Można użyć 5 razy.
Ciężka Artyleria - Zwiększa masę kuli armatniej. Można użyć 5 razy.
Super Kowadło - Zwiększa ciężkość kowadła. Można użyć 5 razy.
Lodowa Deska - Przywołuje lodową deskę. Można użyć wiele razy.
Czeko Deska - Przywołuje czekoladową deskę. Można użyć wiele razy.
Stabilna Runa - Przywołuje nieobracalną runę. Można użyć 5 razy.
Opływowe Baloniki - Zwiększa szybkość balonów. Można użyć 5 razy.
Błyskawiczne Baloniki - Pierwszy przywołany balonik pojawia się od razu. Można użyć 5 razy.
Zły Duch - Przywołuje wszystko przyciągającego Ducha.
Mistrz Przywoływacz - Zwiększa szybkość przywoływania. Można użyć 5 razy.
Szaman Demolka - Usuwa wybrany obiekt. Można użyć 5 razy.
Iluzjonista - Zmienia przeźroczyste obiekty w normalne, a normalne w przeźroczyste. Można użyć 5 razy.
Owieczka - Przywołuje owieczkę, która wybucha po kilku sekundach. Można użyć 1 raz.
Sokoli Wzrok - Zwiększa zasięg przywoływania o 30 procent. Można użyć 1 raz
---------------Druid---------------
---------------Druid---------------
Ognisko - Możesz rozpalić ognisko i piec sobie pianki! Można użyć 5 razy.
Refleks - Zwiększa szybkość przywoływania, ale zmniejsza zasięg. Można użyć 5 razy.
Rozmiar nie ma znaczenia - Zmniejsza szamana. Można użyć 5 razy
Spidermyszka - Tworzy silną pajęczyna, co przez dłuższy czas przytrzyma Was! Można użyć 5 razy.
Symbol Ziemi - Tworzy trójkątny obiekt. Możesz tam uwięzić np. myszkę. Można użyć chyba 1 raz XD
Meep! - Daje myszce umiejętność meep. Można użyć 5 razy.
Kochanie, zmniejszyłem myszki! - Zmniejsza wybraną myszkę. Można użyć 5 razy
Gniew Natury - Usuwa wszystkie obiekty na mapie. Można użyć 1 raz.
Ciernie - Zwiększa tarcie deski. Można użyć 5 razy.
Lawina - Dzieli kulę armatnią na kilka części. Można użyć 5 razy
Odnowienie - Odnawia zużyte umiejętności. Można użyć 1 raz
Liść - Pozwala opadać wybranej myszce wolniej na liściu. Można użyć 5 razy
Ewolucja - Zwiększa siłę skoku wybranej myszce. Można użyć 5 razy.
Dla wspólnego dobra - Za każą uratowaną myszkę powiększa Ci szybkość przywoływania o 2 procent. Można użyć 1 raz.
Szamiau - Zmienia szamana w kota! Można użyć wiele razy.
---------------Fizyk---------------
Złośnik - Kiedy się złościsz, myszka stojąca koło ciebie zaczyna płakać. Można użyć 5 razy.
Recykling - Usuwa wybranego gwoździa. Można użyć 5 razy.
Antygrawitacja - Wyłącza grawitacje dla wybranego przedmiotu. Można użyć 5 razy.
Turlanie - Pozwala się turlać wybranej myszce. Można użyć 5 razy.
Singiel - Usuwa połączenie z towarzyszem.
Stop! - Zamraża myszki na określony czas. Można użyć 5 razy.
Taśma Klejąca - Zapobiega obracaniu się wybranego obiektu. Można użyć 5 razy.
Szalony Naukowiec - Kula armatnia może lecieć w górę.
Stan Nieważkości - Wyłącza grawitacje na określony czas. Można użyć 5 razy.
Hak - Pozwala szamanowi zawisnąć w powietrzu. Można użyć 5 razy.
S - Tworzy obiekt w kształcie literki S.
Turbo - Dodaje szybkości myszce w określony kierunek. Można użyć 5 razy.
Łańcuch - Pozwala łączyć 2 przedmioty łańcuchem. Można użyć X razy.
Rekompensator - Tworzy dłuugą deskę!
Krótkie Spięcie - Po zabiciu myszki tworzy się mały łuk elektryczny, co pozwala odbić się jeden raz myszce.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz